Monday, April 11, 2011

xcimen !!! oh xcimen !!!

fuhh!!!!kena siap kan kajian selama 3 minggu...lepas ni akan bermula hari ku yg bz...dgn duit da ciput sekarang ni..aduh...sakit otak kot!!!

aku ok jer kot..cuma kwn2 aku jer nnt...entah la..minggu ni ingat nk balik..xtau r..lau setel utk submit borang soal selidik minggu ni..da ok..leh balik kampung..lau xsetel..huwaaa..merana ngan duit xde...

lau balik leh gak aku dpt duit upah menoreh @ bersihkan kebun orang kat kampung aku..tak pun tlg sepupu aku meniaga di pasar malam...de gak duit poket aku utk 2 minggu akan datang...camne ek...

pe2 pun aku cuba lakukan yg terbaik...masalah jgn dicari.janji aku da cuba puaskan hati tenaga pengajar aku..yg aku dan group aku (SHITSUKE) mampu lakukan yg terbaik...biarpun kami dipandang serong dalam kelas..sbb kami sentiasa lakukan yg terbaik..muahahahaha...

p/s:akma n miza..walau pe pun yg terjadi..kita akan cuba lakukan yg terbaik k..ape yg penting skrg ni kerjasama dr korang berdua utk tlg aku..sampai bila korang nk bergantung ngan aku kan...

No comments:

Post a Comment