Wednesday, April 20, 2011

lama tak menulis..sori syg ku...

story  >> 1 
bz lately ni....
1st - latihan amali n paper work 
2nd - latihan industri ( 2/5 - 3/6/2011)
3rd - final exam (19-23/6/2011)

wah!!!!
byk tol benda nk kena wat dlm 3 bulan ni...
rehat pun xckup...
ape2 pun..doakan kejayaan ku dlm mengejar cita - cita dan impian ku...

story >> 2
aku bahagia...

ku bahagia kini..
walaupun dlm kebahagiaa itu ada kedukaan..
aku kena paksa diri ini menerima takdirNya..
aku redha dgn ape yg da terjadi...
maaf kan aku sekiranya aku da byk menyusahkan kau..
aku halalkan segala2 yer yg aku da bg kat kau...
aku ikhlas ape yg aku da bg kat kau...
dan lepas ni anggap la aku da xwujud lg..
n aku pun akan anggap kau tak pernah wujud dlm hidup aku..

story3 - 
kepada sahabat2 ku..

maaf kerna tidak punya waktu utk bersama kalian...
ke bz aku memaksa aku melupakan seketika ape yg berlaku..
aku nk abiskan study ni secepat yg mungkin...
n aku akan cuba luangkan masa utk korang..

story 4 -
DMFM
rindu ku pada mu tak pernah terhapus..
2 bulan bersama DMFM..
byk mengajar aku erti persahabatan...
thanx semua...
see u all after final exam..
wish me luck..

p/s:-sekian saja story yg dpt aku create wat masa ni...nak tido da..n nk mulakan ari baru esok dgn kegembiraan....

No comments:

Post a Comment