Saturday, April 2, 2011

sesuatu tak ku jangka...

tak ku sangka...ada juga insan yang sudi menerima ku..tapi terlalu singkat masa yang diberikan..belum puas aku berfikir sama ada perlu @ tidak aku menerimanya...aku baru saja putus ngan seseorang yang aku sayang sangat..cinta ku hanya untuk untuk dia...tapi aku perlu beri peluang ini pada insan lain..biarlah aku perkenalkan dengan F dan M..aku baru jer putus ngan F...kasih ku hanya untuk F..namun F yang ingin kan perpisahan ini...M baru beberapa hari muncul dalam hidupku...baru seminggu ku kenali...namun M sudah meluahkan isi hatinya dan inginkan balasan dariku..tapi aku masih belum berinya jawapan...aku takut nak musnahkan harapan orang yang sayangkan aku..tapi aku tak boleh sayangkan dia..hati ku hanya untuk F..apakah yang harus ku buat kini...aku binggung...aku begitu sayangkan F..tapi aku perlu beri peluang pada M...aku tak mahu kecewa lagi..tapi aku takut hatiku disakiti dan diterluka lagi...aku dah cukup tersiksa berpisah dengan F...aku dalam dilema kini.....


p/s:apa yang harus ku buat kini..sape2 boleh bagi cadangan...

No comments:

Post a Comment